مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

پستکی از اوایل پاییز

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ب.ظ

پاییز که میشه درونگراتر میشم سفر میکنم به اعماق وجودم و غروب‌های پاییزی با خودم خلوت میکنم یه جورایی انگار دارم شروع میکنم جوجه هام رو بشورم ببینم چند چندم با خودم 😂 اصلا هم مهم نیست میگن جوجه ها رو آخر پاییز می‌شمرند من از همون اول پاییز شروع میکنم به حسابرسی 😉 

بله خلاصه اینکه همیشه این حال و هوا رو دوست دارم. 

الان دیدم این تو پیش‌نویس هام بوده که اول پاییز شروع کردم به نوشتن و تا همینجا بیشتر ادامه ندادم فکر کنم میخواستم همون قضیه خود شناسی اینا رو بهتون بگم که به سرانجام نرسیده الان دیدم افسوس خوردم که نصفه ولش کردم الان هم هیچی ازش یادم نمیاد 🙈 ولی اجازه بدین  همین رو پست کنم خودم دوستش داشتم😁

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۵
مارال آلنی

دانه اسفند  (۱)

سلام 
واااای ببین چقد نبودیم، از ۲۵ آبان ننوشتی تا حالا و منم یعنی از اونموقعا نبودم که ببینمش
خوبی؟ روبراهی؟ 
برامون از خودت بگو با اون تعریف کردنای شیرینت❤❤
پاسخ:
سلام ریما جان الان جواب کامنتم رو داشتم می‌خوندم و بعدش اومدم اینجا میخواستم بهت بگم که خیلی خبری نیست اینجا هم و راستش خیلی از اون حال خوب و پرانرژی من هم خبری نیست چند وقتیه و کلی هم تو این مدت نوشتم ولی اینقدر بار منفیشون زیاد بود گفتم بهتره منتشر نشه تا بقیه عین من حرص نخورن حداقل از این اوضاع گل و بلبلم😁 
نمیدونم دوباره میتونم به اون روزها و انرژی ها برگردم یا نه ولی فعلا که وسط ماجرا هستیم و من حس میکنم این احساس منفی و این سختی که این مدت گذروندم  وودارم میگذرونم حال حالا ها از ذهنم نمیره. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی