مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

رمز

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ

سلام دوستان

یک مشکل  به وجود اومده بود که مطالب رو رمزی کردم رمزشون هم همون رمز همیشگی قبلی هست دوستانی که رمز نداشتن بگن تا تقدیمشون کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۸
مارال آلنی

دانه اسفند  (۴)

سلام عزیزم
ممنون مارال جان
بله رسیده
پاسخ:
ببخشید که دیر ارسال شد عزیزم😊
سلام مارال جان
من رمزتون رو نداشتم و نمیدونم کلا شرایط خاصی دارید برای رمز یا نه
اگر امکان داره ممنون میشم رمز رو داشته باشم.
پاسخ:

سلام عزیزم خوش آمدین.

نسیم جان براتون ارسال میکنم حتما.

بالاخره موفق شدم براتون با کامنت ارسال کردم لطفا اگه دریافت کردین یک خبر بهم بدین. ممنون. 

کجااآاااااااااایی مارال ؟
خوبی ؟ همه چیز روبراهه ؟
مصاحبه ها هم که تموم شد بیا خب دلم برات تنگ شد
پاسخ:
سلام ریمای عزیزم. خوبم ممنون که به یادم بودی. بله بالاخره تموم شد. ببخشید که منتظرتون گذاشتم قول میدم دیگه تکرار نشه:) خدا رو شکر همه چیز خوبه فقط به شدت سرم شلوغه که البته سر شلوغی های خوبی هستن تو پست بعدی میگم:)
سلام
لطفا رمز!
پاسخ:

سلام. خوش اومدی آفرین جان.

ارسال شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی