مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

نتایج نهایی

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ

. دوستان انتخاب اولم قبول شدم خواستم توی خوشحالی شما دوستان عزیزم هم سهیم باشین. 

خدایا شکرت به خاطر همه نعمتهات.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
مارال آلنی

دانه اسفند  (۹)

سلام عزیزم. شرمنده مسافرت بودم و الان خبر خوشت رو شنیدم
خیلی تبریک می گم. ان شالله با خوشی و موفقیت این دوره رو طی کنی
پاسخ:
سلام عزیزم. ممنون عزیزم. انشاالله. 
تبریک تبریک تبریک
موفق باشی عزیزم
پاسخ:
ممنون عزیزم😊
عزیییییییییزم
خوش خبر باشی
الهی شکر
یه بغل محکم و بوس 
تبریک و دست و جیغ و هورا
خیلی خوشحال شدم مارال. از طرف من به همسرت بابت داشتن چنین خانم فوق العاده ای تبریک بگو
پاسخ:
ممنون ریما جون.😚😚 ممنون ریما که اینقدر به من لطف داری حتما بهش میگم😜
تبریک میگ اتفاقا امشب تو نماز یادم اومد و اومدم سر بزنم.
شاد و موفق باشید.
پاسخ:
وای ممنون چه دوستهای خوبی دارم من خوشحالم برای داشتن دوستهای خوش قلب و مهربون و واقعا ممنون که به یادم بودی. ممنون عزیزم شما هم همینطور. 
تبریک میگم عزیزم
برات بهترین ها رو آرزو دارم

پاسخ:
ممنون عزیزم. منم برای شما همین آرزو رو دارم😊
مارال جان خیلی خیلی برات خوشحالم... مبارک باشه و موفق باشی.
پاسخ:
ممنون عزیزم لطف دارین شما. 😚
Mobaraaaaak bashe, eshala hamishe movafagh bashi
پاسخ:
ممنون عزیزم. شما هم همینطور
تبریک میگم. مرحله سخت اما بسیاااااار شیرینی از زندگی برات شروع شده مارال جان.موفق باشی.
پاسخ:
ممنون عزیزم😊. آره روزهای پرکاری در راه دارم امیدوارم بتونم بهدخوبی از پس همه کارها بر بیام. 
تبریک میگم.امیدوارم تو همه مراحل زندگی موفق باشید
پاسخ:
ممنون عزیزم لطف دارین😚

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی