مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

این روزها شادم خیلی😊

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ

این چند روز چند تا پست کوتاه داشتم کهدهمه نصفه و نیمه موندن و به سرانجام نرسیدن بیشترش هم راجع به حس لحظه ای اون موقع بود و ادامه دادنش نشدنیه دیگه تقریبا. عرضم به خدمتتون که به شدت درگیر فاز نهایی پروژه هستم با اینکه قرار بود کارم سبکتر بشه ولی نشد خدا رو شکر البته همین که میبینم کاری که کردم تونسته مفید باشه کافیه. تیم کارفرما خیلی خیلی از خروجی هایی که من دادم راضی هستن و بارها تو جلسات تشکر کردن مدیرشون میگفت ما همیشه راجع به هوش و متانت و تلاش شما صحبت میکنیمߘàهفته پیش هم پیشنهاد همکاری با من رو با مدیر پروژه مطرح کردن مدیر پروژه هم بهدمن گفت کا گفتم باید راجع به شرایط باهاشون صحبت کنم. همین که تلاشهایی که کردم رو دیدن و الان کاملا من رو قبول دارن خستگی این چند وقته پروژه رو از تنم در کرد. شاید اصلا با توجه به شرایط همکاری نکنم باهاشون ولی خوشجالم که بر خلاف  خروجیهای افراد دیگه پروژه از کاری که من براشون انجام دادم رضایت کامل دارند. 

پروژه جدیدی که با دوستمون شروع کردم هم کاراش شروع شده و الان دو هفته است که پنج شنبه ها درگیرشم. که البته دارم به این فکر میکنم که فعلا همین یه پروژه رو داشته باشم و پروژه دبگه قبول نکنم به جاش درسها رو به جای سه ترم توی دو ترم بردارم و زودتر بتونم هم از کلاس راحت شم هم کارهای پایان نامه رو شروع کنم البته باید با استادم هم صحبت کنم ببینم نظرش چیه😊  دیگه اینکه بارون دو روز گذشته یه انرژی مضاعفی بهم داد و حسابی لذت بردم اللنوهم که هوا واقعا عالیه. همون روز که داشت بارون میومد داشتم با آزانس میرفتم یه جلسه ای و میدونید دیگه توی بارون منطقه عباس اباد چقدر خوشگل میشه 😍 خلاصه حسابی نفط کشیدم و لذت بردم از مناظر زیبا. 

امشب شام خونه یکی از دوستامون دعوتیم. فردا هم از صبح قراره با یه گروه دانشجویی که من و آلنی ه  دو عضوش بودیم و همونجا آشنا شدیم بریم یه جایی دور هم باشبم. این گروه که میگم یه گروه تخصصی تو رشته خودمون هست که از سال 72 تاسیس شده و کماکان پا برجاست و سالی یه بار کل اعضا درو هم جمع میشن و کلی خوش میگذره ما دو سالی هست نتونسته بودیم شرکت کنیم ولی امسال ایشالا میریم. جالب اینکه تعداد زوجهای گروه هم کم نیست (منظورم زوجهایی که از طریق همین گروه با هم اشنا شدن و ازدواج کردن هست) بیشترشون هم که بچه دارند و فردا قراره یه جمع باشیم تو همه رنج سنی چون همه با خانواده قرار بیان😊 امیدوارم به همه مون خوش بگذره. پاشم برم به کارام برسم دیگه. امیدوارم پنج شنبه و جمعه به همتون خوش بگذره😚

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۲
مارال آلنی

دانه اسفند  (۶)

خدا رو شکر که اوضاع و احوال خوب و روبراهه مارال جان. همیشه شاد باشی عزیزم.
این ته چین توصیف شده در پست قبل هم بد دل ما رو اب کردا ;-) یاد بده بهمون :-)
پاسخ:
ممنون عزیزم. چشم حتما میزارم به زودی اگه یادم رفت حتما یادآوری کن بهم. 
سلام خوبی؟ چه خوب که این روزا شادی
قدر این حس خوب رو بدون و امیدوارم ادامه دار باشه برات

پاسخ:
مرسی عزیزم تو خوبی؟ وای نوشو جان اگه بدونی امروز صبح چقدر بد بودم ولی خدا رو شکر خیلی زود خوب شدم😊
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۷ خانم کوچولو
چه خوب که کارا روبراهه و البته خودت هم دیدت مثبت ه و همه چی رو خوب می بینی.
امیدوارم ایام به کام باشه. خوش باشی
پاسخ:
ممنون عزیزم. ممنون لطف داری شما امیدوارم همیشه شاد باشی دوستم. 
چقدر قشنگ و خوبه که توی کاری که انجام میدی تسلط داشته باشی و همه این رو بفهمن واقعا از این بابت بهت تبریک میگم مارال جان.
چه جالب من نمیدونستم این جوری با هم اشنا شدیم امیدوارم بهتون خوش بگذره این دور همی.
پاسخ:
آره غزال جان الان خودم هم لذت میبرم که هر جا میرم از کارم راضی هستن ولی یادمه اوایل که وارد این فیلد شدم چقدر سخت بود که میدیدم خیلی چیزها رو بلد نیستم البته الان هم باز میدونم خیلی چیزها رو نمیدونم ولی در عوض خیلی چیزها رو هم میدونم😃 خداییش چه جمله ای شد😜 آره غزال جان ما تو دانشگاه آشنا شدیم هم ورودی بودیم و هم دانشکده ای ولی شاید اگه این گروه نبود اینقدر شناختمون زیاد نمیشد که این تصمیم رو بگیریم😊
خداروشکر که حس و حال خوبی داری و اینو به ما یا لااقل من منتقل میکنی.انشاالله ایام به کام باشه و به شما هم خوش بگذره
پاسخ:
واقعا اگه بتونم این کار رو بکنم خیلی خیلی خوشحال میشم واقعا ممنون که شما هم حس خوب و انگیزه نوشتن من رو زیاد میکنید دوستان خوبم😚 ممنون عزیزم. 
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۸ فروشگاه اینترنتی
خدا کنه به شما هم خوش بگذره
و اگه مارو به اسم خرید اینترنتی لینک کنید دمت گرمه !! لطف بزرگی بهمون کردی. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی