مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

آخرین جمعه دی ماه

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

یه روز خوب 

صدای آهنگ 

صدای کیبرد آلنی 

صدای کیبرد خودم 

بوی خورشت خلال و کته

کلی کاغذ و جزوه دور و برم

سبزیجات شسته شده روی اپن 

و کلی حسهای خوبی که در جریان 

یه حسی که میگه عید و من الان نباید درس بخونم 

یه دلتنگی زیاد برای همه عزیزانم 

یه انتظار برای رسیدن 12 بهمن 

یه حس خوب رهایی بعد از اون 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
مارال آلنی

دانه اسفند  (۳)

Salam maral jan.khobi?emroz bad az modatha emaileto didam.kheili khoshalam k peydat kardam.hala sare forsat mikhonamet.mibosametttt azizammmm
پاسخ:
سلام عزیزم. خوشحالم که دوباره به وبم سر زدی عزیزم. ممنون عزیزم😚
چه جمعه خوب و مفیدی، خانم باسلیقه خورش خلال خیلی خوشمزست
منم همش حس عیدو دارم بسکه هوا هم خوبه،انشاله زودتر روز موعودت میرسه ❤️😍
پاسخ:
بله منم خیلی دوستش دارم😊 آره کلا هوای عید 😄 ممنون عزیزم
چه جمعه خوبی. جمعه هاتون همیشه پر از ارامش
پاسخ:
ممنون غزال جان برای شما هم همینطور. چرا وبت درست نمیشه من هیجاناتم رو نشون بدم😄 کوچولو حالش خوبه😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی