مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

حالا چی بپوشم😂

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ب.ظ

سلام دوستان خوبین؟ عرضم خدمتتان که بعد از کلی بالا پایین کردن مسافرت رو بیخیال شدیم دلیلش هم درسهای من و یه سری کارهای عقب افتاده خونه بود از جمله اینکه هنوز کولر آبی رو راه ننداخته بودیم و اگه این هفته هم انجام نمیدادیم باز هفته های بعدی من درگیر امتحان بودم و نمیشد کاری کر و مهمتر اینکه ماه رمضون شروع میشه. فصل امتحانات هست و همسایه طبقه بالا فکر تعمیرات اساسی خونه کرده و دو روز از صبح تا عصر صدای کوبیدن دیوارها و دریل و... از صبح تا عصر پس زمینه خونه است و من باید در همچین وضعیتی درس بخوانم. بماند که حس کدبانوگری هم به شدت بیدار شده و کلا درس خوندن کاری بس بسیار سخت میباشد. وسط امتحانات استاد راهنما هم دیروز یه مقاله فرستاده که تا شنبه بخونین و نظرتون رو راجع بهش بگین😮 دیشب اومدم خونه رو جمع و جور کردم که امروز بشینم سر درس صبح هم در راستای حس کدبانو گری صبحونه انگلیسی تهیه کردم که لوبیا رو هم از شب قبل پخته بودم بعدش هم آلنی رفت سراغ کولر که گفت شلنگ نیاز داره و فعلا راه نیفتاده منم منتظرم کولر راه بیفته خونه رو جارو بکشم بعدش برم حموم و بعدش بیام بشینم سر درس و مشق  حالا اینکه چرا حتما باید این پروسه طی بشه برای درس خوندن رو هم فقط کسایی که امتحان دارن درک میکنن😅😅 برای ناهار قیمه بادمجون بار گذاشتم. فردا پس فردا رو اگه بشه میخوایم یه نصف روز رو به تفریح اختصاص بدیم که اونم به نظر سخت میرسه با توجه به کارهایی که داریم. 

آهان میخواستم راجع به یه مشکلی هم باهاتون صحبت کنم😆 عرضم خدمتتان که بنده یه مشکل اساسی دارم و اون هم مشکل مانتو هست یعنی هر چقدر که مانتو میخرم و هر چقدر که دارم باز از شب قبل هی دارم فکر میکنم که فردا چی بپوشم و تو فصل گرما که نهایتا یه مانتو رو دو روز میشه پوشید و بعدش حتما نیاز به شستشو داره و اینکه مانتوهای غیر تابستونی رو نمیشه پوشید و اینکه مانتوهای تابستونی هم بیشترشون مناسب محل کار نیستن این مشکل به اوج خودش میرسه😭😭 خوب یه سری مانتوها که برای مهمونیه و اصلا شرکت نمیپوشم بعد یکی دو تا فرم اداری هم دارم که اونم تو این محل کار جدیدم اصلا به دردم نمیخوره خوب وقتی همه تیپ اسپرت هستن فرم اداری خیلی تو چشم میزنه خودم هم خیلی علاقه ای ندارم ولی خوب تو یه سری محیطهای کاری هم پوشیدن مانتو اسپرت سخته و خلاصه تو هر محیط کاری هم یه سری از مانتوها از دایره انتخاب کم میشن و اینطور میشه که من همیشه مشکل چی بپوشم دارم. بعد این در حالیه که همیشه هم بقیه میگن تو چقدر مانتو میخری ولی من واقعا همیشه مشکل دارم حالا نمیدونم مشکل از منه یا نه؟ شماها هم با این مشکل مواجه هستین دوستان یا نه؟ الان دقیق بخوام بهتون بگم از شهریور پارسال تا الان نزدیک هشت تا مانتو خریدم و باز هم حس میکنم همچنان با مشکل مواجه هستم فکر میکنم یه مشکلی که وجود داره نوع مانتوها و رنگهایی هست که میخرم کلا حد وسط ندارن یا کاملا گل و گلی و رنگهای خاص مدلهای خاص مهمونی هستن یا ساده و مناسب دانشگاه و سر کار کلا تعداد مانتوهایی که هر دو جا بتونم بپوشم یکی هست که اونم یه مانتوی مشکی ساده است😅😅😅 بقیه کلا تک کاربردی هستن. این مشکل رو واسه کیف و کفش هم تا یه حدی دارم البته ولی خوب از اونجایی که کثیفی و شستشو و اینا ندارن یه جوری باهاش کنار میام. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
مارال آلنی

دانه اسفند  (۲)

وای مارال جان حرف دل منو زدی یه وقتایی با اینکه چندتا مانتو دارم باز هم میگم چی بپوشم مال منم تابستوی و گل گلی هستن یا ساده خاص اداره هستن اخه تو بازار مانتو های چند کاربردی کم پیدار میشه
پاسخ:
پس اکثرا درگیر این مشکل هستیم😅 آره کلا چند کاربردی نمیشه پیدا کرد مخصوصا برای تابستون که کلا خنک بودن حرف اول رو میزنه و کلا کار رو سخت میکنه. فکر کنم کلا تو اینجور مواقع اگه خیاط خوب سراغ داشته باشی دوختن مانتو با مدلی که میخوای میتونه بهتر باشه به نظرم😊

سلام

والا مشکل حادی رو  واقعا مطرح کردی

منم همین مساله رو دارم  اینجوری سعی کردم حلش کنم، مانتو های من  سه دسته اند

فرم رسمی و اداری

مانتو مهمونی

مانتو اسپرت

فرم اداری  و رسمی رو برای روزهای خاص شرکت یا محیط های آکادمیک فقط میپوشم ، که کلا دو دست دارم ، یکی زمستونی و یکی هم معمولی کرپ آستر دار که برا این فصل گرمه.

مانتو مهمونی هم کلا 3-4 تا دارم ، براق ، گل دار، سفید حریر و کتی

مانتو های اسپرت رو اما چند کاربردی می خرم که میشه سرکار پوشید ، قراره دوستانه هم پیش اومد میشه رفت ، کلاس و ... هم میشه رفت باهاش و فط به درد جلسه کاری و مهمونی رسمی نمی خوره .

مثلا یه مانتو کرم ساده تا چهار انگشت بالا زانو با دوخت اسپرت با شلوار سبز لجنی و کفش کرم ، یه مانتو ابی راه راه یه وجب بالا زانو با شلوار جین و کالج سورمه ای، کلا مدل های اینجوری کاربردین ف با شلوار جین و کتونی یا کالج و کیف های بندی اسپرت تقریبا همه جا میشه پوشیدشون رنگ روشن باشه برا فصل هم مناسبه.

من بیشتر سعی میکنم خرید هام بره دسته سوم . البته سایت چی نپوشیم خیلی توی درست خرید کردن بهم کمک کرد.

مثلا می گه اگه یه لباسی رو یک سال نپوشیدید مناسب سبک زندگی شما نیس. منم دیدم پیراهن های مهمونیمو چند ساله نپوشیدم برا همین الان بیرون میرم هرقدرم یه پیرهنی قشنگ باشه بازم هیچ وقت نمی خرم ، یا مانتو مجلسی هم همینطور.

 

پاسخ:
ا پس شما هم درگیرین😉 خوب مانتوهای من هم تو این سه دسته است دقیقا دسته اول هم خیلی توجهم رو جلب نمیکنه و در همون حد دو دست که به نظرم کافیه. ولی امان از دست دوم و رنگها و طرحها😆😆 البته دلیلش اینکه آلنی کلا لباسهایی با رنگ روشن دوست داره و هر سری که میریم خرید ناخودآگاه هر دومون جذبش میشیم و یهو میبینیم خریداری شده😆 من خودم دقیقا پیراهن ها و اینا خیلی استفاده نمیکنم تا وقتی لازم نداشته باشم نمیخرم یعنی اصلا نمیبینمشون انگار 😅 ولی خول مامتو هر چیزی هم بخرم استفاده میشه بارونی اینا هم که کلا استایلش رو دوست دارم و اونم ببینم میگیرم حتما ولی مثلا پالتو خیلی استفاده نمیکنم و به همین دلیل نمیخرم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی