مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

یعنی تا آخر پست خوابم می‌بره🤔

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

آخرین دقایق جمعه شبی دیگر رو هم سپری کردیم و الان در اولین دقایق یکی مونده به آخرین شنبه از اولین ماه آخرین فصل سال ۹۶ هستیم😀 طبق معمول مشکل خواب جمعه شب رو دارم و هنوز خوابم نبرده. برای فردا صبحونه اوتمیل پختم و بیصبرانه منتظر صبح هستم چشیدم خیلی خوشمزه بود😋 شیر و‌جو دو سر پرک رو تا وقتی که شیر جوش بیاد حرارت دادم بعدش دارچین عسل و موز له شده بهش اضافه کردم عالی بود طعمش😋 اولین بار بود درست کردم و فکر میکردم طول می‌کشه و گفتم صبح نمیشه ولی خیلی خیلی س ربع آماده شد از سری بعدی همون صبح درست میکنم. 

بار دیگر به این نتیجه رسیدم من فقط باید سر شلوغ و با برنامه باشم تا کارهام خوب انجام بشه در غیر این صورت بیشتر زمانم هدر می‌ره. دیروز مهمون داشتیم برای شام و اینقدر با برنامه کارها رو انجام دادم که کلی کیف کردم اصلا هم بهم فشار نیومد خونه هم یه دور تمیزکاری شد🤣 برای شام ماهی شکم پر، جوجه کباب حلزونی و کباب ایزگارا پختم ترکیه که رفته بودیم خوشمون اومده بود خودم دست به کار شدم البته کار ریسکی کردم برای اولین بار برای. مهمون پختم ولی خب عادت دارم دیگه به این کارها😂😂 فقط چون ترسیدم خیلی شکلش خوب در نیاد به صورت کوفته قلقلی با سیخ چوبی پختم خوشگل شده بود کنارش هم گوجه ریز بود که اونا رو هم با سیخ چوبی سرخ کردم. دیگه سالاد بود و در راستای تغذیه سالم چند وقتیه داریم تلاش می‌کنیم نوشیدنی گازدار رو حذف کنیم و خیارسکتجبین بود و شربت بیدمشک😀 من خودم دوست دارم ولی با سلیقه همه سازگار نیست دیگه البته مهمونای ما استقبال کردن. شب خوبی بود در کل. 

امروز هم که آشپزی نداشتم عصر هم رفتیم یه گشتی بیرون زدیم به این امید که خسته بشیم شب زود بخوابیم که الان با توجه به اینکه هر دو بیداریم نقشه موفقیت آمیز نبود😆 

بچه که بودیم مامانم وقتهایی که ملافه ها و رو بالشی ها تختمون رو میشست اصرار داشت همون روز بریم دوش بگیریم که من همیشه غر می‌زدم حالا چه فرقی می‌کنه فردا هم که باز باید روش بخوابم که دوش نگرفتم😂😂 امروز خودم ست روتختی رو عوض کردم و هر دو دوش گرفتیم که تمیز باشه همه چیز😀 الان میفهمم چه لذتی داره از دوش بیای روی تخت کاملا تمیز بخوابی🤣 

فکر نکنید احیانا بیخوابی زده به سرم هی دارم مینویسم اینا از صبح تو ذهنم بود 😂😂 

برم ببینم میتونم خودم رو بخوابونم بالاخره. 

شب همگی بخیر هفته خوبی پیش رو داشته باشین😘

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۳
مارال آلنی

دانه اسفند  (۴)

سلام مارال جونم
خوندن پست ات و سرچ واسه چیزایی که قبل از باشگاه بخورم و گشنه ام نشه همزمان بود و یکی از گزینه ها اوتمیل بود، امتحانش کردم و خییییلی خوب بود بعنوان یکی از هلثی ترین صبحونه ها ازش یاد میکنن . نوووووش جونت دوست باسلیقه ام 
شنبه و هفته خیلی خوبی برات آرزو میکنم .
پاسخ:
سلام ریما جون
آره منم خیلی دوستش داشتم ریما خیلی خوشمزه و راحت بود سعی میکنم بیشتر تو برنامه غذاییمون بزارمش ایشالا. ممنون عزیزم شما هم هفته خوبی داشته باشین😘
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۱:۰۸ محبوب حبیب
سلام بر مارال کدبانو
مارال جون، اگر لیست داری از غذاهایی که سریع آماده میشن، لطف می کنی بگذاری؟
من قبلاً یه لیست گذاشتم البته. اینجا:
http://mahboobehabib.blog.ir/1396/05/26/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B2%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1

دنبال غذاهای جدیدم و با این سرعتی که تو توی آشپزی داری، فکر میکنم خیلی از این غذاها خصوصا غذاهای جدیدی که من امتحان شون نکردم سراغ داشته باشی. ممنون میشم یه موقعی که فرصت داشتی یه پست خوشمزه بزاری :) 
پاسخ:
سلام بر مامان محبوب اکتیو. والله لیست از غذا دارم برای خودم ولی لیست غذاهای ساده رو جدا ندارم آره یادم عزیزم پستی که نوشته بودی. من کلا به جز وقت پختن گوشت قرمز که طول می‌کشه بقیه به نظرم اگه موادش آماده باشه سریع به حساب میاد یعنی به جز خورشت ها😂😂 ولی کارهایی که برای سریع تر شدن آشپزی انجام میدم اینکه سبزیجات که می‌خریم رو همه رو یه جا می‌شورم و مثلا اگه بادمجون باشه سرش رو جدا میکنم و هر وقت نیاز باشه سریع پوست میگیرم و ادامه کار یا مثلا هویج ها رو اگه بدونم زود استفاده خواهم کرد پوست میگیرم و تو زیپ کیپ میزارم تو یخچال اگه زیاد باشه که همون با پوست میزارم کاهو و خیار و گوجه هم همه شسته آماده میزارم اینطوری موقع آماده کردن سریع کارم پیش می‌ره.یه بار پیاز داغ آماده کردم فریز کردم ولی راستش خیلی خوشم نیومد و بیشتر سعی میکنم پیاز داغ رو همون موقع آماده کنم یا اینکه دیگه مثلا برای یه هفته آماده کنم. فعلا همینا به ذهنم میرسه ولی حتما سعی میکنم یه لیست در بیارم عزیزم 😊
مارال جان الان یادم افتاد بیشتر ریما اون قدیما این شمارش ها رو اعلام میکرد
پاسخ:
آره ریما کلا متخصص کشف تاریخ‌های خاص هست😍
اخیییییییی عزیزم مثل قدیما آخرین شنبه از اولین ماه آخرین فصل سال ۹۶ هستیم😀 اون وقتا خیلی زیاد این طوری محاسبه میکردی خخخخخ

خوش یه حال مهمونا . مارال جان امیدوارم هر وقت که خودتون  دوست دارین خدا بهتون یه فرشته بده تا متوجه بشی این همه پخت و پز و تمیزکاری خونه تو یه نصفه روز اصصصصلا عملی نیست یعنی تا تمیز میکنی میبینی از اون طرف منفجر شده
پاسخ:
نه منم هر از چند گاهی از این اعلام تاریخ ها داشتم ولی آره تخصص ریما بود و هست در مجموع😀 تصمیم گرفتم از سری بعدی سالاد رو کلا حذف کنم والله هر کی میاد خونمون میگه نمیشه این غذاها رو گذاشت سالاد خورد کلا به جز خودمون دو تا کسی نمیخوره😂😂 ممنون از دعای خوبت آره خب قطعا با یه وروجک نمیشه خونه تمیز داشت ولی خب به نظرم باید اون بازه بیشتر رو خودم کار بکنم که کلا بیخیال تمیزی باشم😉 خب بچه با این کارها کیف می‌کنه چرا باید این لذت رو ازش بگیریم😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی