مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

روز دفاع

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۱۶ ب.ظ

ساعت یک و ربع و بنده ساعت پنج و نیم دفاع دارم بالاخره😀 الان هم شرکت در حال چرخاندن چرخ دنده های صنعت هستم😀 

ایشالا به زودی با یه پست طویل در خدمتتون هستم😘 روزهای هیجان انگیزتری از فردا در انتظارمون هستن و من کلی نقشه دارم برای گشت و گذار. 

شماها چه میکتید؟ خونه تکونی ها تموم شده؟ بنده هنوز شروع نکردم😂 با این وضعیت احتمالا بیخیال میشم حالا ببینم فرصت پیش میاد یا نه. 

خب برم فعلا یه خرده جمع و جور کنم وسیله ها رو و با آلنی هماهنگ کنم ببینم کی میاد دنبالم که بریم دانشگاه. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۶
مارال آلنی

دانه اسفند  (۳)

به به احوالات خانم دکتر چطوره؟؟؟
اوضاع خوب پیش رفت؟ 
تبریک میگم که بالاخره تموم شد ...
پاسخ:
سلام عزیزم. خوبم شما چطورین؟ خدا رو شکر خوب بود. ممنون عزیزم😘
بدو بیا بنویس چطور گذشت 
میدونم مثل همیشه درخشیدی و عالی بودی ، لذتِ شنیدنِ ماجرا از زبون خودت یه چیز دیگه است 
پاسخ:
نوشتم عزیزم😀 ممنون عزیزم خیلی لطف داری به من😘
موفق باشی مارال جون
پاسخ:
ممنون عزیزم😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی