مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

آخر هفته دلچسب

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۰۳ ب.ظ

آخرین جمعه و آخرین روز از اولین ماه سال ۹۷ داره به آرومترین و دوست داشتنی ترین شکل ممکن سپری میشه و من خوشحالم و دارم فکر میکنم چکار کنیم که تعطیلات هم به سفر و تفریح بتونیم برسیم هم به انجام کارهای خونه و کارهای دانشگاه و...🤔 میدونین چیه این هفته که خونه بودیم میگم چه خوب کلی کار مفید انجام دادم کلی آرامش داشت آخر هفته مون و خوشحالم که هفته بعد را پرانرژی تر شروع خواهم کرد از طرف دیگه هفته های که سفر میریم هم خوشحالم که تجربه جدید کسب میکنیم. توازن برقرار کردن بین اینا در حال حاضر جز سخت‌ترین کارهاست برامون و داریم تلاش میکنیم با نظم بتونیم به همه کارها برسیم و همیشه از اون لحظه ای که توش هستیم لذت ببریم. قطعا اگه درس نبود خیلی راحتتر میتونستیم بین اینا توازن برقرار کنیم ولی قطعا تر اگه بچه بود این کار خیلی سخت‌تر از الان هم بود حتی 😂 تصور بچه و درس با هم رو ترجیح میدم که کلا نداشته باشم چون غیر قابل حل میشه دیگه چون اصلا فضای جواب نداریم که😂😂

مشکلی که دارم اینکه ذاتا آدم منظمی نیستم و هی باید به خودم فشار بیارم تا نظم رو رعایت کنم و اینطوری میشه که به مرور خونه بهم می‌ریزه و نیاز به یه زمان هایی دارم که بتونم کلش رو دوباره وقت بزارم و تمیز کنم. خب باید اعتراف کنم آلنی بیشتر از من نظم رو رعایت می‌کنه🙈 امسال تصمیم جدی گرفتم برای منظم بودن و باید حتما بتونم نهادینه بکنم درون خودم. یه مشکل دیگه که چند وقت اخیر داشتم اینکه خیلی زود خسته میشدم خودم فکر میکردم آهن بدنم کم شده ولی منتظر موندم تا برم آزمایش بعد اگه نیاز بود قرص بخورم دیروز بالاخره صبح رفتیم آزمایش رو دادیم و نگم که آزمایشگاه اینقدر نزدیک بود و اینقدر کارمون زود تموم شد که خودمون از اینکه از عید هی به تعویق انداخته بودیم خجالت کشیدیم. خ.ش که داشت آزمایش رو تو دفترچه بیمه ها مون می‌نوشت گفت تاریخ میزنم که مجبور بشین تا آخر فروردین برین انجام بدین😂( در این حد شناخت داره ازمون یعنی) ما هم دقیقه نود رفتیم انجام دادیم بالاخره ژ😀 حالا جوابش بیاد ببینیم اوضاع جسمی چطوره و ببینم دلیل خستگی هام همون کمبود آهن هست یا نه؟ 

برم یه خرده بخوابم که بعدش پاشیم بریم دیدن یکی از دوستامون که قبل از عید عزادار شدن و هی هماهنگ نمیشد بریم خونشون تا بالاخره امروز اکی شد .

تا یادم نرفته بزارین اینم بگم دیروز برای اولین بار سوتلاچ درست کردم برای امروز صبحونه و خیلی خوشمزه بود ترکیه خورده بودیم و آلنی عاشقش شده بود تا بالاخره خودم دیروز براش پختم که البته خیلی هم راحت بود شبیه شیر برنج خودمون هست . سرچ کنید دستوزش تو نت هست. 

چشام داره بسته میشه😀


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۱
مارال آلنی

دانه اسفند  (۳)

وای وای منم همیشه سر این تاریخ نسخه های آزمایشگاه با خودم دست به گریبانم :))
پاسخ:
حالا بزار بگم در نهایت هم آزمایش رو اشتباه دادم 🙈 یعنی خ.ش دو تا نسخه نوشته بود و قرار شد دومی رو که کاملتر رو بدم ولی اشتباه شده و الان دوباره باید برم آزمایشگاه😀
سلام مارال عزیزم
بهترین حالت همینه که تهش بگی امروز به دلچسبترین حالت ممکن گذشت 💖
حتما خیلی حس خوبی داشتی که خونه مرتب شده و به کارات رسیدی، یجور حس فاتحانه و غرور . بنظر من ادم منظمی هستی که اینهمه کار رو مدیریت میکنی، مطمینم تو برنامه ات موفق میشی تا اون سطحی از نظم رو که مدنظرت هست نهادینه کنی
یه غذای جدید ازت یادگرفتم، سوتلاچ ⁦❤️⁩ من چه خوش شانسم دوست کدبانویی دارم که غذاهای جدید میپزه و معرفیشون میکنه 💋💋
برو بخواب که خواب بهاری لذتی عجیب داره
پاسخ:
سلام ریمای عزیزم. ایشالا که هر روز مون همینطور سپری بشه😍 بله بله حس خونه مرتب واقعا عالیه و انگار بعد از اون انجام کارهای دیگه راحتتر و خوشایندتر میشن😂 آدم مولتی تسکی هستم ولی نظم خیلی مشکل دارم متاسفانه🙈 ممنون به خاطر انرژی مثبت قطعا میتونم و محکم جلو میرم 😄 
عزیزم امیدوارم بپزی و دوست داشته باشید😍 
یعنی ریما پست رو تو خواب و بیداری ارسال کردم هی تو خواب میگفتم پاشو ببینم چی نوشتم تو این پست بدون بازخوانی ارسال کردم😂 ولی قدرت خواب بیشتر بود و خوابیدم😊
سلام مارال عزیزم سال نو مبارک انشاالله سالی پر از خیر و برکت شادی و سلامتی براتون باشه ببخشید که با تاخیر تبریک میگم البته هممممه پستهاتو با لذت وافر میخونم و کیف میکنم
مارال جان اصصصصلا با بچه که فکککککککرشم نکن به نصف این برنامه ها هم نمیرسی به خصوص دو سال اول
یه پیشنهاد دارم برات هفته ای یک بار یه تمیزکار بیار چچچچچچچرا خودتون تمیز میکنین اخه ؟ اسپارد یه اپلیکیشنه که من راضی بودم ازش تو رو خدا نگو که کار کسی رو قبول نداری و فلان و بیسار  کللللی وقت و انرزی ذخیره میشه یه ماه امتحان کنین فقط
پاسخ:
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک. ممنون که همراهم هستین و انگیزه میدید بهم برای نوشتن😍 بله اصلا با بچه واقعا باید بیخیال این برنامه ها شد تا یه مدت تازه بعدش هم بسته به بچه داره که بشه ادامه داد یا نه😉 نه اتفاقا هیچ مشکلی ندارم با کار بقیه و اتفاقا دوست دارم بتونم کارها رو کس دیگه انجام بده چون واقعیت اینکه به نظرم هم برای خودم و هم از نظر اقتصادی به صرفه تره فقط مشکل اینکه کسی رو تا حالا نتونستم پیدا کنم که یه سری کارها رو بتونه انجام بده مثلا اینکه بتونم با خیال راحت کابینت مواد غذایی و یخچال و فریزر رو بسدرم بهش و مطمین باشم بتونه مواد غذایی رو درست و با دقت طبقه بندی کنه. ولی حتما این ماه شروع میکنم ببینم میتونم یه آدم مطمین و تمیز گیر بیارم که بگم مرتب بیاد یا نه. ممنون از پیشنهاد😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی