مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

بالاخره جلسه کذایی برگزار شد😂

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۵ ب.ظ

سلام خوبین دوستان؟

یکی به من بگه این روزها چطور اینقدر سریع میگذرن و من متوجه نمیشم آخه. برنامه این روزهای اینطوریه صبح ساعت شش تا ششو نیم  بیدار میشم سریع آماده میشم زیر بارون بهاری قدم زنان میرم سمت شرکت ساعت هفت میرسم شرکت اول میرم صبحونه میخورم بعد هم کار شروع میشه تا ساعت چهار پنج اینا که تموم بشه برمی‌گردم خونه یا باید درس بخونم یا باید برم تمرین عکاسی ساعت هشت اینا که این کارها تموم میشه سریع شام درست میکنم میخوریم و دیگه ساعت ده به بعد تقریبا نای بلند شدن ندارم تا یازده میخوابم تا صبح بهاری دیگری که با ذوق بیدار بشم. 

اما اهم اتفاقات😂 دیروز مجددا از دفتر مدیر عامل زنگ زدن که نیم ساعت دیگه بیا بالا جلسه گفتم باشه حالا بماند که کلی کلنجار رفتم که چطوری به مدیر بگم که باز جلسه رو کنسل نکنه. بالاخره تصمیم گرفتم دم رفتن بگم که دیگه نتونه کاری بکنه همین که به مدیر گفتم و اونم با دلخوری گفت باشه برو تو آسانسور دوباره مسیول دفترش زنگ زد که یه خرده جلسه عقب افتاد و زنگ میزنم مجددا گفتم اکی. حالا مدیرمون هم اعصابش خرد بود یعنی از صبح در حال دعوا با همه بود منم که سعی کردم خیلی جلوی چشمش آفتابی نشم البته اکی بود باهام و راجع به عکاسی اینا رفتم باهاش صحبت کردم برای عصرش که کلاس داشتیم که گفت نمیام من. بالاخره زنگ زدن و رفتم بالا مدیرعامل گفت امروز دوباره قراردادتون اومد دستم یادم افتاد جلسه سری پیش فرصت نشد و گفتم دوباره جلسه هماهنگ کنند باهاتون منم یه خرده راجع به کار پایان نامه اینا براش توضیح دادم که گفت خیلی عالیه و حتما تو شرکت نیاز داریم بهش و چند تا پیشنهاد راجع به یه سری مشکلات شرکت میخواست که یه چیزهایی گفتم ولی نیاز به فکر بیشتر داشت و شماره موبایلش رو داد و گفت تماس بگیرین باهام و بیاین بعدا که باز با هم صحبت بکنیم گفتم چشم. در ادامه هم گفت من اصلا اینکه مدیرتون بگه این نیروی من و اینا رو قبول ندارم و نمیزارم تو شرکت اینا مطرح بشه و نیروی خوب  متعلق به کل شرکت هست گفتم من هر جایی بتونم کمک بکنم و کاری از دستم بر بیاد خوشحال میشم خلاصه که گیر کردم بین جنگهای قدرت و امیدوارم جون سالم به در ببرم و متاسفانه اصلا از این کارها خوشم نمیاد و ترجیح میدم که به دور از این حاشیه ها که البته متاسفانه کم کم داره تبدیل به اصل میشه تو شرکت ها باشم. فعلا خودش مستقیم در مورد جابجایی پیشنهاد نداد ولی خب گفت برین واحد‌های دیگه رو ببینید و هر جا پیشنهادی داشتین مطرح بکنید حتما. به مدیرم با جزییات نگفتم موضوع جلسه رو گفتم یه جلسه بود در مورد رزومه و کارهای دکتری اینا صحبت کردیم. یکی از همکاران هم هست که اتفاقا هم رشته من هم هست و یه خرده دوست نداره هیشکی به جز خودش پیشرفت کنه فهمیده بود رفتم با مدیر عامل جلسه و هی اومده بود بتونه از من حرف بکشه منم کلا به روی خودم نیاوردم فعلا ترجیح میدم خیلی تو شرکت سر و صدا نکنه چون میدونم خیلی ها منتظر هستن شروع کنند به اذیت فعلا تو وقتهایی که سرم خلوت باشه روی موضوعاتی که مدیرعامل گفته کار میکنم ببینم چی میشه در ادامه. 

اما خبر مهم دوم😀 این هفته قرار بود تمرینهای عکاسی رو تحویل بدیم و خودم خیلی از کارم راضی نبودم بردم تحویل دادم و استاد کلی تعریف کرد و گفت عالی بوده کارت منم کلی ذوق کردم و میخوام بیشتر تمرین بکنم و فعلا یه مدت خودم مطالعه کنم باز اگه نیاز بود دوره های بعدی رو هم ثبت نام بکنم. فعلا هر جا میرم یه کوله با تجهیزات عکاسی بهم وصله😀 

اما خبر بعدی گفتم که میخوایم تجهیزات کمپینگ رو خرد خرد تکمیل کنیم این ماه نوبت اجاق سفری و شارژر فندکی بود. یه اجاق دو شعله خوشگل دیده بودم اندازه یه کیف سامسونت بود جمع و جور و پر کاربرد و هر چی می‌گشتم موجود نبود جایی خلاصه هی چشم دنبالش مونده بود و هی رنکینگها رو می‌دیدم که جز بهترین هاست و قیمتش هم به نسبت موارد مشابه عالی بود. خلاصه اینکه عاشقش شده بودم ولی دیگه کم کم داشتم خودم رو راضی میکردم از مدلهای دیگه انتخاب کنم تا اینکه دیروز یهو تو جستجوهام رسیدم به یه سایتی که دیدم اون مدلی که عاشقش شدم رو موجود داره و قیمتش هم معلوم بود با دلار قبل بود و هنوز گرون نکرده بودم😀 دیگه سریع سفارشدادم ولی سایتش جوری بود که موقع پرداخت شک کرده بودم که الان اگه نفرستند چی🙈 شماره آلنی رو داده بودم و نیم ساعت دیگه زنگ زد که گفتن امروز عصر میرسه دستتون😍 شب اومدم و به وصال اجاق جدیدم هم رسیدم باشد که کلی سفرهای خوب باهاش بریم و من هی وایسم پای گاز آشپزی کنم😂😂  اصلا تصور اینکه یه جا کمپ کنی بعد برای ناهار بوی کته بلند بشه با کباب هیجان انگیز واقعا😋 یه یخچال کوچک ماشین  هم مامانم اینا دارن که مدتهاست هی می‌گفت این رو برای شما نگهداشتم ولی ما چون لازم نداشتیم نیاورده بودم الان اینسری میخوام بگم بیارن برامون و خونه کوچک جدبدمون مجهزتر بشه هی😂 یه سرویس خواب هم بگیریم تمومه دیگه ایشالا😀 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۶
مارال آلنی

دانه اسفند  (۳)

من و همسرم خیلی وقته طبیعت گردی می کنیم .سعی کن وسایل با کیفیت ولی کم جا بخری .می تونی از سایت دیوارم خرید کنی.وسایل سفر باید کیفیتش خیلی بالا باشه وگرنه ادمو دچار مشکل میکنه.از خرید وسایل غیرضروری هم خودداری کن .سایتهای کوهنوردی و طبیعتگردی معمولا لیست اصلی دارن.جسارتا یه چیزای طبیعت گردا رو باید درباره طبیعت رعایت کنن که بقیه مردم ناگاهن اونا رو هم باید آموزش ببینید.زندگی مثل کتاب هست کسی که سفر کنه همه اون کتاب رو خونده ولی کسی که سفر نره فقط یک صفحه خونده
پاسخ:
وای چه خوب به دوست دارم که می‌تونه حسابی کمکم کنه پس😍 خب ما خیلی با قصد کوهنوردی نگرفتیم وسیله ها رو بیشتر طبیعت گردی و کمپینگ هست هدفمون ولی آره دقیقا باید جنس خوب گرفت. چند تا مقاله خوندم اگه مطلب خوبی هم داری ممنون میشم لینکش رو برام بفرستی😍 دقیقا سفر خیلی می‌تونه دیدگاه آدم رو رشد و تغییر بده. 
سلام مارال جون 
آفرین به همتت واسه قدم زدن تو هوای بهاری 😙😙
اوه جنگ قدرت بین مدیر و مدیرش! چه کیفی میده که اینقدر خوبی که بخاطرت جنگ شده 😍😍 مطمئنم با درایتی که درایتی که داری شرایط رو مدیریت میکنی و به نتیجه های عالی ختم میشه. 
آخ گفتی ، بهار جون میده واسه طبیعتگردی. این تعطیلات رفته بودیم ولایتمون بخاطر جشن عروسی یکی از فامیلامون، هوا عااااااالی بود و انگار خیلیها هم اومده بودن خوشگلیاشو ببینن . هرجا میرفتیم کلی پلاک متفرقه از جاهای مختلف ایران میدیدیم و با ترافیک‌ عجیبی برگشتیم. البته به هوای خوب و طبیعت زیباش می ارزید. الهی که کلی سفرهای خوب با وسایل جدید برین و کلی عکسزیبا ازشون بگیری 😚😚
پاسخ:
سلام ریمای عزیزم. ریما دقیقا از همون روز مدیرم جوری سرم رو شلوغ کرده که بعضی روزها عصر یادم میاد چایی نخوردم اصلا فعلا هیچ فرصتی برای انجام کار مدیرعامل ندارم و نمیدونم چکار کنم. وای اصلا عالیه ولایتتون تو بهار آدم هی دوست داره بیاد اونورا😁 ممنون عزیزم😘
مارال خیلى دوست داشتنى وپرانرژى هستى.هر وقت وبت را مى خونم پر ازحس مثبت مى شوم.امیدوارم همیشه موفق باشى.
پاسخ:
چقدر خوبه که خواننده های خوبی دارم اینجا که کلی ازشون انرژی میگیرم😘 ممنون عزیزم از لطفت شما هم همینطور😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی