مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

جمعه متفاوت

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۰۱ ب.ظ

یادم نیست چند وقت بوده که جمعه ای رو تنها نبودم یادم نیست که اصلا چند وقت که روزی رو از صبح تا شب تو خونه تنها نبودم. امروز برای اولین بار آلنی جمعه رفته سر کار و اتفاقا دیروز هم جز معدود پنج شنبه هایی بود که سرکار بود. به خاطر شلوغی هفته پیشمون این هفته هر روز صبح تا نه شب سرکار بوده حتی پنج شنبه و جمعه. برای دیروز با دوستم قرار گذاشته بودم از صبح تا شب که آلنی بیاد. امروز ولی بعد مدتها صبح آلنی رو بدرقه کردم برگشتم کارهای خونه رو انجام دادم نشستم پای لپ تاپ به مرتب کردن فایلها, دقیقا شلوغی ذهنم و روزهام تو همه فایلهای ذخیره شده این چند وقت اخیر نمود داره و هر چی مرتب میکنم تموم نمیشه فعلا دارم فایلهای مهمتر رو مرتب میکنم. 

نمیدونم به خاطر حال و هوای پاییزی بود یا تنهایی که حال و هوای غربت بهم دست داد😀 نشستم به فکر کردن و تصمیمات جدید گرفتن به برنامه ریزی و ... سعی کردم لذت ببرم از این روز. 

زیر آفتاب پاییزی دراز کشیدم مطالعه کردم و سعی کردم ذهنم رو مرتب کنم و از فردا با برنامه تر ادامه بدم. دارم فکر میکنم ادامه روز رو چکار کنم چهار تا گزینه دارم.

پاشم کوله دوربین رو بندازم رو دوشم و برم عکاسی 

پاشم کوله لپ تاپ رو بندازم رو دوشم و برم تو یه کافه دنج بشینم و کارهام رو ادامه بدم

پاشم یه کیک بپزم برای وقتی که آلنی میاد که بشینیم با هم کیک و قهوه بخوریم و گپ بزنیم. ( مارال تنبل در مورد این گزینه نظرش اینکه برم شیرینی فروشی و چند تا دسری خوشگل بخرم و بیام. سمت نوستالژیک ذهنم میگه هیچی نمیتونه جای بوی کیک که تو خونه میپیچه رو بگیره حتی بهترین و خوشگلترین شیرینی ها) 

پاشم برم خرید کنم برای خونه برای مهمونی که احتمالا هفته بعد مجبوریم که داشته باشیم ( اینجا باز مارال تنبل میگه بیخیال مهمونی باش و استراحت کن حتی اگه مهمونی هست که از مدتها پیش جور نشده و حتی اگه معلوم نباشه باز سری بعدی کی جور بشه البته این مارال به نظرم منطقی هم میاد خیلی هم تنبل نیست😂 بیشتر مارالی که داره سعی می‌کنه خودش الویت اول تصمیماتش باشه) 

پست بعدی میگم بالاخره چکار کردم😉

پاشین نور بپاشین به عصر جمعه تون😊

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۳
مارال آلنی

دانه اسفند  (۰)

گل میکند شقایق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی