مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

تعطیلی سه روزه

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ب.ظ

سلام دوستان خوبین؟

وای واقعا داره پاییز میاد فصلی که عاشقشم فصلی که همیشه برام پر از تصمیمات و افکار جدید بوده پیش به سوی فصل عاشقی😊

 خب بزارین از ادامه پست قبل بگم. جمعه تصمیم گرفتم پاشم کیک بپزم و برای شام هم استیک بزارم و آلنی اومد حسابی بوی کیک و غذا مستش کنه. وسطهای کار کیک بودم آلنی زنگ زد که دوستمون زنگ زدن که بریم بیرون منم گفتم سرکارم پیشنهاد دادن بیان دنبالت تو رو ببرن که تنها نمونی. گفتم کار دارم خونه و نمیتونم الان برم بیرون قرار شد زنگ بزنه بگه که نمی‌رم. کیک رو گذاشتم تو فر یهو گفتم بزار زنگ بزنم به دوستامون بیان با هم کیک رو بخوریم زنگ زدم و اتفاقا خوشحال شدن و گفتن میان شام رو هم به جای استیک ریسکی 😂( مطمین نبودم چیز خوبی از آب در بیاد ) ماکارونی گذاشتم و تا اونا برسن کیک آماده بود ماکارونی رو هم آبکش کرده بودم. چند دقیقه بعد آلنی هم رسید و خلاصه یه دورهمی یهویی شکل گرفت که خیلی هم خوش گذشت و اینطوری عصر دلگیر جمعه تبدیل به خاطره خوب شد کلی هم با کوچولوشون بازی کردم و خلاصه حسابی خوش گذشت بعد رفتن اونا هم همه جا رو تمیز کردم و خوابیدیم. 

روزهای هفته آلنی همچنان درگیر کار بود منم یه روزش که حوصله ام سر رفته بود تنهایی خودم رو دعوت کردم کافی شاپ و یه خرده با خودم گپ زدم و برنامه ریزی کردم و با کلی آرامش برگشتم خونه قبلش یه خرده بهم ریخته بودم که حالا بزارین بعدا میگم موضوعش چی بود. روزهای دیگه هم که شرکت و کار و کارهای خونه. این سه روز تعطیلی رو آلنی باز باید می‌رفت سرکار و من هی فکر میکردم که قطعا حوصله ام سر می‌ره و حالا چطوری این سه روز رو تو خونه بگذرونم. 

امروز صبح بعد از خوردن صبحونه آلنی رفت سر کار منم پاشدم که سفره رو جمع کنم و ظرفهای ماشین رو خالی کنم بعد خیلی یهویی خودم رو وسط خونه تکونی دیدم و الان دارم فکر میکنم قطعا نمی‌رسم سه روزه کارها رو تموم کنم که😂 حالا گفتم این هفته فعلا فقط آشپزخونه رو تموم کنم و اتاق ها رو بزارم برای وقتی که میخوام لباس زمستونی ها رو در بیارم. خلاصه اینکه صدای من رو از وسط خونه شلوغ و بهم ریخته می‌شنوید بیرون داره باد شدیدی میاد و دارم فکر میکنم اگه بارون بیاد باید کارها رو ول کنم و برم زیر بارون قدم بزنم حتما.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۸
مارال آلنی

دانه اسفند  (۰)

گل میکند شقایق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی