مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

از عشق سخن باید گفت

مارال و آلنی

دلتنگ

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۵۹ ب.ظ

دلم برای اینجا تنگ است دلم برای وبلاگها تنگ است دلم برای خاطرات روزانه آدمهای معمولی تنگ است دلم برای روزمرگی روزهای خوب وطنم تنگ است. دلم برای شادی های از ته دل بدون نگرانی تنگ است. 

بهار است و باید از ته دل نفس کشید از ته دل خندید از ته دل شاد بود نه که نشودها ولی خیلی سخت شده است خیلی سخت‌تر از قبل. یه روز میشینم تصمیم میگیرم که سعی کنم حواسم به همین اتفاقات روزمره دور و برم باشه تا چند روز حواسم هست و باز بعد دو روز حواسم میرود پی حقوق و اجاره خونه و قیمت دلار و کار و پیشرفت و درس و باز به خودم میام که باز غرق شدم دستم رو دراز میکنم دوباره عین غریق نجات خودم رو نجات میدم باز بعد چند روز غرق میشم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
مارال آلنی

دانه اسفند  (۱)

گاهی باید به خودمون یه کم استراحت بدیم , شاید زیادی خسته ای
پاسخ:
دقیقا خسته ام . فکر کنم دارم بهتر میشم کم کم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی